Nová kniha Public relations a zpravodajství

obálkaS radostí oznamuji, že na přelomu roku vydalo nakladatelství VeRBuM mou novou odbornou knihu Public relations a zpravodajství. Jde o recenzovanou monografii, která popisuje hlubokou proměnu současných médií, a zejména vliv internetu a sociálních sítí na zpravodajství a každodenní novinářskou práci. K hlavním vývojovým trendům řadím třeba internetizaci, deprofesionalizaci, tabloidizaci, zrychlování nebo fragmentaci zpravodajství. Pro každý z trendů formuluji soubor opatření a doporučení, jimiž by se měli řídit profesionálové v public relations a tiskoví mluvčí, pokud nadále chtějí úspěšně spolupracovat s médii a dosahovat příznivé publicity. V celé knize vycházím z přesvědčení, že podmínkou úspěšné komunikace s novináři je poznání a pochopení zákonitostí současných médií a rutiny mediálních profesionálů.

Úvod a závěr knihy si můžete prolistovat zde.

Několik ukázkových kapitol postupně zveřejním zde:

Zpravodajské hodnoty

Zrychlování zpravodajství a důsledky pro public relations

Informace o prodeji knihy v tištěné i elektronické najdete na webu nakladatelství. Lze ji objednat také přímo u mě za 200 Kč včetně poštovného a balného. V případě zájmu pište na adresu tomandl.jan@email.cz, knihu expeduji obratem spolu s paragonem vystaveným fyzickou osobou.

Odkazy na doporučené prodejce

Tištěná kniha

Aleš Čeněk

Neoluxor

Elektronická kniha

Kosmas

e-shop VeRBuM

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s